فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریمان گفت: آموزش‌وپرورش یکی از مهم‌ترین سنگرهای ویژه و مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است .
کد خبر: ۹۵۹۶۸۳۹
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از فریمان، سرهنگ دوم پاسدار ابوالفضل زیدانلو در دیدار با رئیس و کارکنان آموزش‌وپرورش شهرستان به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم اظهار کرد: افتخار می‌کنیم که معلمان ما در سنگر آموزش‌وپرورش و کسوت معلمی، خدمتگزار جامعه هستند.

وی ضمن تبریک هفته معلم افزود: در آموزش‌وپرورش احتیاج به تحول داریم، تحول یک کلمه است، لکن در پشت این وجود لفظی یک‌دنیا کار نهفته است. عملیاتی‌کردن این راهبرد نیاز به همت والای معلمان دلسوز در ارتقای آموزش دانش‌آموزان دارد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریمان نقش معلمی را نقش انسان‌ساز بیان کرد و توضیح داد: نقش و حضور معلمان در تربیت و آموزش دانش‌آموزان آن‌قدر مهم و اثربخش است که حتی از نقش والدین اثر تربیتی بیشتری دارد.

 زیدانلو بیان کرد: دشمنان در فضای مجازی و با در اختیار گرفتن ذهن دانش‌آموزان به دنبال تغییر نگرش و فکر نسل نوجوان و جوان ما هستند و برای مقابله با عمل دشمن، وظیفه هدایت دانش‌آموزان برعهده معلمان دلسوزی است که با دغدغه انقلابی دانش‌آموزان را برای عرصه تمدن نوین اسلامی آماده می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها